Anunțuri / Știri / Noutăți Info studenţi
[ Admitere 2021 | Examen licenţă | Examene | Planuri de învățământ | Info studenţi | Orar | Indrumatori de an ]
- Calendar cazare pentru anul universitar 2023-2024
- TABERE STUDENȚEȘTI 2023 / PERIOADĂ DEPUNERE CERERI 24.05 – 14.06.2023
- Promovare a orasului Oradea si a patrimoniului orasului – CraftLaser
- Calendar privind acordarea de ajuror financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare pentru anul 2023
- Concursul National de Traducere din Limba Franceza “Mot à monde”, faza locala, editia 2023
- Lista finala beneficiari burse sem.II, a.u.2022-2023.
- Lista intermediara burse sem. II, an.univ. 2022-2023
- Concurs Virgil Madgearu Editia a X-a 3-5 mai 2023
- DEPUNERE DOSARE BURSĂ SOCIALĂ SEM. II
- Concurs național de traducere din limba franceză
- Academia de Asigurari – AdA
- Start înscrieri Academia de Asigurari (AdA) – editia a II-a
- Program international de burse – KSA Busan
- Liste finale beneficiari bursa sem. I, a.u. 2022-2023
- Lista provizorie a beneficiarilor de bursa, sem I, a.u.2022-2023
- Tabel nominal cu studentii beneficiari de loc de parcare pentru anul univ. 2022-2023
- PROGRAMUL DE GRANTURI PENTRU CERCETARE-DEZVOLTARE ȘI INOVARE „GRANTUL PENTRU TINERI CERCETĂTORI REGELE CAROL I”
- OPORTUNITATE STUDENȚI EVENIMENT – INTERNSHIP FIGHT CORPORATE VS STARTUPS
- Repartizarea studenților anului I la limbi străine 2022-2023
- Anunț locuri de parcare pentru studenți
- ANUNȚ DEPUNERE CERERE PENTRU SCUTIRI/REDUCERI TAXE AFERENTE PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
- ANUNȚ DEPUNERE DOSARE BURSĂ SPECIALĂ ȘI DE PERFORMANȚĂ
- ANUNȚ DEPUNERE DOSARE BURSĂ SOCIALĂ
- Festivitatea de deschiderea a anului universitar 2022-2023 la Facultatea de Științe Economice
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licenta 2022-2023
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2022-2023
- Cazare in camine studentesti 2022-2023
- Examen consultant fiscal/consultant fiscal asistent
- Sesiunea speciala de restante 21-22 septembrie 2022
- Anunț reînscriere / reînmatriculare / mobilitate / reluare studii / întrerupere studii 2022
- Anunț – Tabere studențești 2022
- Oportunitate pentru studenți – Elie Wiesel Study Tour 2022 – American Councils for International Education – Romania
- Cazare 2022-2023
- Oferte burse de studii – Regatul Maroc
- Reprezentant Vanzari Business / DIGI Oradea
- Joburi – Operator baze de date si Administrare contacte online
- Invitatie Conferinta Scoala Doctorala
- Eveniment Cerc Profesii Liberale pentru Economisti
- ANUNȚ DEPUNERE DOSARE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ OCAZIONALĂ PERIOADA DEPUNERE DOSAR 11.05.2022 – 16.05.2022
- LISTA FINALA BENEFICIARI BURSĂ, SEM.II, AN UNIVERSITAR 2021-2022
- LISTĂ INTERMEDIARĂ STUDENȚI BENEFICIARI DE BURSE SEMESTRUL AL II-LEA A.U. 2021-2022
- JOB-uri de vara pentru studenti – PLEXUS
- OLIMPIADA ECONOMIȘTILOR ÎN FORMARE 2022 FAZA LOCALĂ
- Anunt selectie Erasmus pentru studenti
- DEPUNERE DOSARE BURSĂ SOCIALĂ
- Locatie noua și Program Secretariat FSE
- Sesiunile de instruire organizate de biblioteca Universitatii din Oradea
- Stiai ca poti plati taxele direct din contul tau de student?
- Acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare în anul 2022
- Burse de Internship Universitar a.u. 2021/2022
- Competitii internationale pentru studenti
- CONCURSUL REGIONAL « Transformer les bonnes idées en start-up » 2022
- Oportunitati de practica online oferite de Ministerul Afacerilor Externe
- ANUNȚ – ACORDAREA BURSELOR DE INTERNSHIP UNIVERSITAR
- Ghidul studentilor pentru completarea chestionarelor
- Oferta de loc de munca – BT IT CodeCrafters
- Lista finala beneficiari bursa sem I, a.u.2021-2022.
- Lista intermediara beneficiari burse semestrul I
- OLIMPIADA NAȚIONALĂ A ECONOMIȘTILOR ÎN FORMARE. COMPETIȚIA DE PLANURI DE AFACERI 2021
- Depunere dosare pentru scutirea/reducerea taxei de școlarizare aferentă anului universitar 2021 – 2022
- Burse Erasmus+
- REPARTIZARE FINALĂ A LOCURILOR BUGETATE AN UNIVERSITAR 2021-2022
- Anunt Bursa speciala si performanta
- Anunt bursa sociala sem I 2021-2022
- Lista cu repartizarea locurilor bugetate
- Anunț cu privire la cazarea în căminele Universității din Oradea – BSR
- PROGRAM 1 octombrie 2021 – Festivitatea de deschidere a anului universitar 2021-2022 la Facultatea de Științe Economice
- Anunț cu privire la cazarea în căminele Universității din Oradea
- Comunicat privind desfasurarea activitatii didactice la Facultatea de Stiinte Economice in semestrul I 2021/2022
- LISTA PROVIZORIE A STUDENȚILOR BENEFICIARI DE CAZARE ȘI LISTA REZERVE
- ANUNȚ REÎNSCRIERE/REÎNMATRICULARE/MOBILITATE/RELUARE STUDII/ÎNTRERUPERE STUDII 2021
- ANUNŢ REFERITOR LA CAZAREA STUDENŢILOR, ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
- Sesiune specială de restanțe pe bază de cerere
- ANUNȚ SECRETARIAT
- Lista finala beneficiari de locuri in tabere studentesti 2021
- Oferta de burse de cercetare Vasile Parvan si Nicolae Iorga
- Rezultate selectie beneficiari loc tabara 2021
- Lista studentilor care au depus cerere pentru tabara 2021
- Anunț Tabere studențești 2021
- Lista studenti beneficiari bursa de performanta ocazionala
- Anunt Alumni FSE
- LISTE FINALE STUDENȚI BENEFICIARI DE BURSE SEMESTRUL AL II-LEA A.U. 2020-2021
- ANUNT – OLIMPIADA ECONOMISTILOR ÎN FORMARE 2021 FAZA LOCALA
- Lista provizorie cu beneficiarii de bursa pentru semestrul al II-lea
- ANUNT DEPUNERE DOSARE BURSA DE PERFORMANTA OCAZIONALA
- Bursele oferite de Consiliul Indian pentru Relații Culturale (ICCR)
- Oferte burse studii sau cercetare 2021/2022
- Anunt bursa sociala sem. II 2020-2021
- Studenti admisi ERASMUS 2021
- Congresul Național al Studenților Economiști din România
- BURSE ERASMUS+
- Burse Fulbright Romania pentru anul academic 2022-2023
- Bursa de Merit CCU
- Anunt cazare sem II 2020-2021
- Lista titlurilor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE – anul universitar 2021-2022
- Anunt privind programarea online la secretariat
- Informații referitoare la modalitatea de plată a taxei de refacere disciplină
- oferte burse studii/cercetare 2021/2022
- Lista finala a beneficiarilor de bursa, semestrul I, a.u.2020-2021
- Lista cu studentii beneficiari de bursa semestrul I, a.u. 2020-2021 – provizorie
- Termen pentru răspunsurile la solicitările studenților
- ANUNŢ BURSE SPECIALE ȘI DE PERFORMANȚĂ, semestrul I, an univ. 2020-2021
- ANUNŢ BURSE SOCIALE ȘI OCAZIONALE, semestrul I, an univ. 2020-2021
- Depunere dosare pentru scutirea/reducerea taxei de școlarizare aferentă anului universitar 2020 – 2021
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licenta 2020-2021
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2020-2021
- Anunt privind inceperea anului universitar 2020-2021 la Facultatea de Stiinte Economice
- Înscrierea la examenele de finalizare a studiilor sesiunile iulie și septembrie 2020
- Sesiune suplimentara la cerere
- Burse de cercetare, oferite de Institutul Cultural Român și Wilson Center din Washington D.C.
- CAZAREA STUDENŢILOR, ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020-2021
- Formulare tip Cereri diverse
- ANUNȚ BURSĂ DE PERFORMANŢĂ OCAZIONALĂ
- Concurs traducere FSE Franceza 2020
- Anunt Școala de vară organizată de Universitatea Politehnică din București
- Dispozitie 6834_19.05.2020_modalitate plata taxe
- Listele finale cu bursele de merit, sociale, performanță și speciale – Semestrul II 2019/2020
- Listele provizorii cu bursele de merit, sociale, performanță și speciale – Semestrul II 2019/2020
- Modalitate plata taxa refacere disciplina
- Chestionar studenti ESU
- Anunț lucrări mentenanță site FSE
- Program de lucru în perioada 11.04.2020 – 20.04.2020
- Hotarare CA masuri taxe studenti caministi
- Dispozitie 5640_31.03.2020_modalitate plata taxe
- Lista provizorie OTL sem II, an univ. 2019-2020
- Adresa asigurare continuitate acordare burse sem II an univ. 2019-2020
- Programul EURO 200 pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achizitionarii de calculatoare
- FOND OTL SEM. II 2019-2020
- ANUNŢ preluare a dosarelor de BURSĂ SOCIALĂ/BURSĂ SOCIALĂ OCAZIONALĂ, semestrul II, an univ. 2019-2020
- Adresa – activitate incasare taxe
- Rezultate Junior Achievement
- Anunt privind desfasurarea online a activitatii didactice la Facultatea de Stiinte Economice
- ANUNŢ 50% la abonamentul pentru mijloacele de transport în comun, semestrul II, an univ. 2019-2020
- Lista titlurilor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE – anul universitar 2020-2021
- Stagiu plătit la Comitetul Economic și Social European
- Selectie studenti Erasmus+ plasament
- Burse sociale ocazionale
- listele cu studentii beneficiari ai reducerii cu 50% a abonamentului OTL
- Listele provizorii cu studenții beneficiari ai burselor sociale, de merit, de performanta și speciale
- Cerc de Comunicare interculturală în limbile engleză și germană
- ANUNŢ 50% reducere la abonamentul pentru mijloacele de transport în comun, semestrul I, an univ. 2019-2020
- Bursa locurilor de munca pentru absolventi
- adresa reduceri si scutiri de taxa an univ 2019-2020
- Repartizarea studenților anului I la limbi străine
- Depunere dosare pentru BURSE SOCIALE, AN UNIV. 2019-2020
- Depunere dosare pentru burse de performanţă si burse speciale, an univ. 2019-2020
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licență 2019-2020
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2019-2020
- Liste finale cazare 2019-2020 FSE
- Deschiderea anului universitar 2019/2020
- Liste provizorii cazare 2019-2020 FSE
- Aprobarea celei de a treia reexaminări pentru studenții FSE (IF,ID si MASTER)
- Adresa MEN – Burse Republica Slovaca
- Adresa MEN – Programul de burse anuale al Centrului Academic Bavarez
- PRECIZĂRI PRIVIND ÎNSCRIERILE LA LICENȚĂ/DISERTAȚIE – IULIE 2019
- Anunț întâlnirea Comisiei de selecție cu beneficiarii locurilor de tabără pentru alegerea locațiilor și perioadelor
- Burse de studiu in cadrul programului “ECB Women in Economics Scholarship”
- Procesul verbal de selectie a studentilor beneficiari ai locurilor de tabara + Liste finale
- ORADESS – Scoala de vara pentru elevi
- A doua serie de activități remediale din cadrul subproiectului ROSE
- Comisia de selecție a studenților beneficiari ai locurilor de tabără
- Anunt suspendare ore
- Colaborare studiu Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca
- Lista studenților care au depus cerere pentru un loc în taberele studentesti
- Lista studenților beneficiari ai bursei de performață ocazionala în anul univ. 2018/2019
- Activități remediale semestrul II 2018/2019
- ANUNȚ BURSĂ DE PERFORMANŢĂ OCAZIONALĂ
- Listele finale cu studenții FSE beneficiari ai burselor sociale, sociale ocazionale, de merit, de performanță, speciale
- PROGRAMUL NAŢIONAL “TABERE STUDENŢEŞTI” 2019
- Listele provizorii cu studenții beneficiari ai burselor sociale, sociale ocazionale, de merit, de performanta și speciale
- 5minutes PublicSpeaking – ediția a III-a
- Oportunitate pentru studenții Facultății de Științe Economice
- Ateliere de dezvoltare a competențelor transversale – Proiect Rose
- Olimpiada Națională a Economiștilor în formare 2019
- Evenimente FSE luna martie 2019
- Cerc de limba germană pentru scopuri profesionale
- ANUNŢ preluare cereri gratuitate la abonamentul pentru mijloacele de transport în comun, semestrul II, an univ. 2018-2019
- ANUNŢ Preluare dosare de BURSĂ SOCIALĂ/BURSĂ SOCIALĂ OCAZIONALĂ, semestrul II, an univ. 2018-2019
- Laboratorul Academic organizat în parteneriat cu Autoritatea de Supraveghere financiara, pe tema Piața de capital în contextul economiei naționale.
- Lista titlurilor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE – anul universitar 2019-2020
- Programe remediale pentru studentii anului I – Proiect ROSE – a treia intalnire
- Programe remediale pentru studentii anului I – Proiect ROSE – a doua intalnire
- Lista studenților beneficiari ai burselor sociale ocazionale (cei care au depus cereri 18.12.2018 -21.12.2018)
- Program de lucru în perioada 24.12.2018 – 02.01.2019
- La multi ani 2019!
- anunt pentru prelungire depunere cereri burse sociale ocazionale
- ANUNT BURSA SOCIALA OCAZIONALA SEM I 2018-2019
- ANUNT pentru studenții beneficiari de gratuitate OTL sem. I, an univ. 2018-2019
- Programe remediale pentru studentii anului I – Proiect ROSE
- LISTA STUDENTILOR CARE BENEFICIAZA DE REDUCERE 100% LA TRANSPORTUL LOCAL
- Lista cu locurile de parcare alocate studentilor UO
- LISTELE CU STUDENȚII FSE BENEFICIARI AI BURSELOR SPECIALE, DE PERFORMANŢĂ, DE MERIT, SOCIALE, ÎN SEMESTRUL I 2018/2019
- Adresa parcare studenti
- DOSARELE PENTRU SCUTIREA/REDUCEREA TAXEI DE ȘCOLARIZARE AFERENTĂ ANULUI UNIVERSITAR 2018–2019
- Abonamente OTL semestrul I, an univ. 2018-2019
- Depunere dosare pentru burse sociale, an univ. 2018-2019
- Depunere dosare pentru burse de performanţă si burse speciale, an univ. 2018-2019
- Repartizarea studenților anului I la limbi străine
- Regulamentul Universității din Oradea privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile
- Indrumatori de an/Directori de master 2018-2019
- Deschiderea anului universitar 2018/2019 la FSE
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licență 2018-2019
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2018-2019
- Programul cu publicul al Secretariatului FSE (sala F203) începând cu data de 01.10.2018
- Lista finală cu studenții FSE cazați în căminele Universității din Oradea
- Lista provizorie a studenților titulari și rezerve/cămine au fost aprobate azi, 24.09.2018
- Reînscriere/reinmatriculare, an univ. 2018-2019
- Aprobarea celei de a treia reexaminări pentru studenții care nu s-au prezentat la o sesiune de restanță din anul univ. 2017/2018
- PRECIZĂRI PRIVIND ÎNSCRIERILE LA LICENȚĂ/DISERTAȚIE – SEPTEMBRIE 2018
- PRECIZĂRI PRIVIND ÎNSCRIERILE LA LICENȚĂ/DISERTAȚIE – IULIE 2018
- ANUNŢ REFERITOR LA CAZAREA STUDENŢILOR, ÎN ANUL UNIVERSITAR 2018-2019
- Scoala de Vara a Facultății de Științe Economice
- A II-a întâlnire în scop remedial, subproiect ROSE
- Listele cu studenții FSE beneficiari ai burselor sociale ocazionale în semestrul II 2017/2018
- Program EURO 200 pentru anul 2018
- Workshop privind conștientizarea riscului de abandon școlar și a implicațiilor sale
- Săptămâna Carierei la Universitatea din Oradea
- Programe remediale pentru studentii anului I, sem II 2017/2018 – Proiect ROSE
- Internship / practică la INTEVA
- LISTA TITLURILOR PENTRU LUCRARI DE FINALIZARE A STUDIILOR – LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE – anul universitar 2018-2019
- Evenimentul „Leadership – artă sau știință?”
- 9 Mai, ziua Europei – concursuri 2018
- Burse sociale ocazionale sem II 2017/2018
- Listele cu studenții FSE beneficiari ai burselor speciale, de performanţă, de merit, sociale, și de performanţă ocazionale în semestrul II 2017/2018
- Anunt recuperare ziua de 30 aprilie in 5 mai
- PROGRAMUL NATIONAL “TABERE STUDENTESTI” 2018
- Oferta de loc de munca
- ANUNT IMPORTANT!
- Stagiu de internship plătit la Departamentul Financiar Nidec Oradea S.R.L.
- ANUNT BURSE de performanţă OCAZIONALE
- Lista studenților Facultății de Științe Economice ce beneficiază de gratuitate la abonamentele OTL
- Rezultate provizorii Burse Intership Universitar
- Listele studenților anul I IF participanți la Atelierele de dezvoltare a competențelor transversale – a II-a întâlnire
- Congresul Național al Studenților Economiști din România.
- Burse intership universitare martie 2018
- Invitație ȘCOALA DE EXCELENȚĂ ÎN TURISM ȘI ANTREPRENORIAT 18-20 aprilie 2018
- 5minute PublicSpeaking ediția a II-a
- Stagii de internship oferite de Celestica pe perioada lunilor de vara pentru studenții Facultății de Științe Economice
- Burse oferite de Celestica pentru studenții Facultății de Științe Economice prin programul Scolarship
- Cerc de limba germană pt. scopuri profesionale
- Listele studenților anul I IF participanți la Atelierele de dezvoltare a competențelor transversale
- Burse sociale sem II 2017-2018
- Workshop Constelația profesioniștilor organizat în cadrul proiectului ROSE
- Anunț preluare cereri studenți pentru gratuitate la abonamentul pentru mijloacele de transport în comun, semestrul II, an univ. 2017-2018
- Programul cu publicul al Secretariatului FSE începând cu data de 26.02.2018
- Oportunitati de practica si intership oferite de PLEXUS pentru studenții Facultății de Științe Economice
- Conferința de lansare a proiectului ”Learn2Do4Entrepreneurship”
- Universitatea din Oradea – administrator de schemă de antreprenoriat Romania Start Up Plus pentru Regiunea de Nord-Vest
- Listele studenților participanți la a doua întâlnire în cadrul activităților remediale
- Competitii JA de antreprenoriat pentru studenti
- Oportunitate de angajare ca partener servicii clienți, part-time, la BCR Alesd
- Programe Remediale organizate pentru studenții din Anul I în cadrul Proiectului ROSE
- La multi ani 2018!
- Facultatea de Stiinte Economice sprijina actiunile caritabile organizate cu ocazia Sarbatorii Craciunului
- burse sociale ocazionale
- Alegeri pentru studenti reprezentanti in Consiliul Facultatii
- Alegeri partiale Senat
- Facultatea de Stiinte Economice organizeaza, cu ocazia Zilei economistului, trei sesiuni de comunicari stiintifice
- Conferinta Romania Investeste – eveniment de educatie financiara
- B.E.U. organizeaza alegeri partiale pentru completarea pozitiilor vacante de titulari din Senatul universitar
- Listele cu studenții FSE beneficiari ai burselor sociale, de merit, de performanță și speciale în semestrul I 2017/2018
- Tabele cuprinzand studentii care au obtinut reducerea taxei de scolarizare
- Lista nominala cu studentii care beneficiaza de parcare
- Tabel cu studentii ce beneficiaza de gratuitate OTL
- SE LANSEAZĂ CONCURSUL pentru BURSELE ERASMUS ! octombrie-noiembrie 2017
- Abonament parcare pt studenti
- Metodologia de acordare a burselor pentru studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii din Oradea
- Students’ Business Plans Competition 2017
- BURSE DE PERFORMANȚĂ/SPECIALE an universitar 2017/2018
- BURSE SOCIALE semestrul I 2017/2018
- Repartizarea studentilor din anul I la limbi straine
- OTL semestrul I 2017/2018
- Dosarele pentru scutirea/reducerea taxei de școlarizare aferentă anului universitar 2017–2018
- Regulamentul Universității din Oradea privind activitatea profesională a studenților începând cu anul univ. 2017/2018
- Indrumatori de an/Directori de master 2017-2018
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licență 2017-2018
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2017-2018
- Lista finală cu studenții FSE cazați în căminele Universității din Oradea
- Liste de cazare FSE -2017/2018 – PROVIZORII
- Anunt important
- Oportunitate de angajare la OMNIASIG VIG SA Sucursala Bihor
- Oportunitate pentru absolvenții economiști
- Vacanta placuta!
- Program de lucru în perioada 07.08.2017 – 03.09.2017
- Subiecte orientative pentru Admitere Master FSE
- Lista studentilor beneficiari de burse de perfomanta ocazionale si burse pentru ajutor social de imbracaminte si incaltaminate, sem II, an univ. 2016-2017
- ANUNŢ REFERITOR LA CAZAREA STUDENŢILOR, ÎN ANUL UNIVERSITAR 2017-2018
- Procesul verbal de selectie a studentilor beneficiari de locuri în Programul Național Tabere Studentesti 2017
- ANUNT BURSE DE PERFORMANŢĂ OCAZIONALE ŞI BURSE SOCIALE OCAZIONALE
- Scoala de vară pentru studenții FSE, perioada de desfășurare 17.07.2017-21.07.2017
- Lista studentilor Facultății de Stiințe Economice care au depus cereri în vederea ocupării unui loc de tabără
- Calendarul de plată al burselor sem II, an univ. 2016 – 2017
- Listele cu studentii FSE BENEFICIARI AI BURSELOR SOCIALE, DE MERIT SI DE PERFORMANTA IN SEM. II, AN UNIVERSITAR 2016-2017
- Dosar obținere bursă de performanță
- Repartizarea burselor ocazionale aferente semestrului I 2016/2017
- Conferința “DIPLOMAȚIA ECONOMICĂ ÎN SECOLUL XXI”
- Programul National “Tabere Studentesti” 2017.
- Conferința Academica BNR
- Studenții economiști orădeni la CNSER 2017- o experiență de neuitat
- 9 Mai, ziua Europei – concursuri
- Zilele portilor deschise pentru liceeni (I) la Facultatea de Stiinte Economice
- Oferte de locuri de muncă/practică aplicată în vederea realizării licenței/disertației din partea partenerului FSE: Web Push SRL Oradea.
- Proiecte Celestica pentru studenții FSE
- 5minute PublicSpeaking
- Business English Workshop – Cerc de limba engleză pentru afaceri
- Burse – tabele nominale
- Seminar pentru studenti Leadership pentru succes – 27.03.2017 orele 12, Aula Magna
- Constelatia profesionistilor FSE 2017
- Olimpiada Naționala a Economiștilor în Formare – Faza locală: 25.04.2017
- Cerc de Limba germană pentru scopuri profesionale (Deutsch für den Beruf)
- BURSE ERASMUS+ 2017-2018
- PLEXUS INTERNSHIPS MAKE THE SMART CHOICE
- OTL SEMESTRUL II 2016/2017
- BURSE SOCIALE SEMESTRUL II 2016/2017
- ANUNŢ ACORDARE BURSA OCAZIONALĂ PENTRU REZULTATE DEOSEBITE OBŢINUTE LA MANIFESTĂRI ŞTIINŢIFICE, CULTURAL-ARTISTICE ŞI SPORTIVE
- ANUNŢ ACORDARE BURSE DE AJUTOR SOCIAL OCAZIONAL
- Lista temelor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE – anul universitar 2017-2018
- BCR angajeaza 2 Parteneri Servicii Clienti – PT ! în Oradea
- Oportunitati Celestica pentru studentii FSE.
- Practica la superlativ. Eveniment de prezentare a rezultatelor practicii studentesti.
- Program de lucru în perioada 24.12.2016 – 08.01.2017
- Finala FSE Business Cup 15 decembrie 2016
- Recuperarea orelor din 2 decembrie 2016 se va face în 17 decembrie 2016
- Anunt referitor la subventionarea cu 100% a abonamentelor OTL pentru studenti orfani si proveniti din casele de copi
- VREI SĂ STUDIEZI în semestrul 2 al anului univ. 2016-2017 la Moscova?
- Admiterea 2016 – Sesiunea: OCTOMBRIE-NOIEMBRIE – Programe POSTUNIVERSITARE
- FSE Business Cup 2016
- Forumul antreprenorial
- Subvenţie individuală de sprijin pentru cazare
- OFITER CLIENTI RETAIL
- Concurs foto pentru elevi
- Școala altfel la Facultatea de Științe Economice – 17-21 octombrie 2016
- Scutiri, reduceri taxe de școlarizare
- OTL 2016 – 2017
- Burse sociale 2016-2017
- Burse de performanță 2016-2017
- Locuri disponibile de cazare
- Agent de vânzări directe RCS & RDS
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de master 2016-2017
- GHIDUL STUDENTULUI înmatriculat la studii universitare de licenţă
- Deschiderea anului universitar 2016 – 2017 (Ciclul I – IF, Ciclul I – ID, Ciclul II – Master)
- A treia examinare pentru studenții care nu s-au prezentat la sesiunea de restanță
- Precizari privind exmatricularile
- Cazari 2016-2017
- Tabel nominal cuprinzând repartizarea burselor sociale 2016
- Oportunități de internship plătit la Auchan
- SOFTFACTURA
- Hotarare Senat – organizarea unei sesiuni de reexaminare, în perioada 27.06.2016 – 01.07.2016
- Lista finala cu studentii beneficiari ai biletelor de tabara vara 2016 – dupa perioada de contestatii
- Licenta / Disertatie 2016 IF/ID
- Bilete taberă vară 2016
- Acte necesare pentru ajutor social ocazional 2016
- Acte necesare pentru bursa ocazională 2016
- Celestica angajează Junior Buyer
- Informare acordare burse ocazionale
- Masa rotundă „Condiţii şi criterii de creştere a angajabilităţii absolvenţilor economişti”
- 2nd Summer School in Data Analysis | Minho University | Braga – Portugal
- Comisia de selecție pentru locurilor în tabere studenţeşti
- LISTA CU STUDENŢII CARE SE ÎNCADREAZĂ ÎN CATEGORIILE DE BENEFICIARI AI BILETELOR DE TABĂRĂ – VARA 2016
- Scoala Altfel 2016 la FSE
- Programul Național „Tabere Studențești” 2016
- Comunicat – Concurs Mot à monde 2016
- 9 mai, 9 zile, 9 cuvinte
- CONCURS ”Economie și prietenie”
- Informatii referitoare la programul “EURO 200” – AJUTOR FINANCIAR PENTRU STUDENTI, PENTRU ACHIZITIONARE DE CALCULATOARE
- Admitere 2016
- Olimpiada studentilor economisti – faza locală pentru sectiunea Administrație publică și dezvoltare regională/rurală
- Programele Plexus
- Lista temelor pentru lucrări de finalizare a studiilor – licență și masterat – an universitar 2016-2017
- Bursele Fulbright pentru studentii romani 2017-2018
- Xerox Business Services Romania in parteneriat cu Drive Alliance din SUA, Leaderul Mondial din domeniul Rent a Car
- Celestica Academy, Scholarship, Supply Chain Excellence
- Interviu de selecție pentru candidații la o bursă ERASMUS
- Listele provizorii cu repartizarea reducerilor OTL pentru sem. II, 2015-2016 – depunerea contestațiilor
- Workshop-ul cu tema: Marketingul și creșterea organizațiilor non-profit
- Calendar burse sem. II 2015-2016
- Joi, 17.03.2016, ora 12.00, Amfiteatrul F003 – CELESTICA se prezintă vouă!
- Abonamentul pentru mijloacele de transport în comun sem. II 2015-2016
- Bursa de merit sem. II 2015-2016
- Burse sociale sem. II 2015-2016
- Oferte burse Erasmus
- SE LANSEAZĂ CONCURSUL pentru BURSELE ERASMUS ! martie 2017
- Cercul de Limba germană pentru scopuri profesionale
- Invitație ECOSTUDENT 2016
- Liderii de mâine își caută mentori
- Actele necesare la dosarul pentru ajutor social ocazional, An universitar 2015-2016
- Actele necesare la dosarul pentru bursa ocazinală pentru rezultate deosebite
- Structura anului universitar 2016-2017
- Program de lucru în perioada 21.12.2015 – 05.01.2016
- Activități didactice în 6,7 și 8 ianuarie 2016
- Reluare alegeri alegerilor generale (turul I) pentru funcţia de membru (student) în Consiliul FSE – 10.12.2015
- Workshop-ul cu tema: SOLUŢII PENTRU ÎMBUNĂTĂŢIREA EDUCAŢIEI?
- Anunț – transportul în comun
- Burse anuale de excelenţă TELEKOM
- Liste provizorii burse
- Forumul Antreprenorial al studenților FSE – 19.11.2015
- BURSA DE MERIT – semestrul I 2015-2016
- Bursa talentelor 2015
- Galerie foto – Forumul antreprenorial FSE 2015
- Galerie foto – FSE Business CUP – Faza I – 26.10.2015
- Rezultate finale alegeri parțiale (turul II) din data de 22 octombrie 2015
- Chestionar european despre educație și carieră
- Reluare alegeri (turul II) în data de 22 octombrie 2015, între orele 9.00-17.00, în sala F005
- FSE Business Cup – Ediția 2015
- Forumul antreprenoaria al FSE
- Gratuitate la abonamentul OTL
- Solicitări de reducere/scutire/eşalonare a taxei de şcolarizare
- Burse sociale 2015-2016
- Burse de performanță
- Deschiderea anului universitar 2015 – 2016 (Ciclul I – IF, Ciclul I – ID, Ciclul II – Master)
- Test limba engleză, anul I IF
- Angajări RCS & RDS
- Programarea restantelor – 24 septembrie 2015
- Cazare cămin
- Important – Liste cazari
- Bursa Locurilor de Munca pentru Absolventi 2015
- Programarea pe sali pentru sustinerea Examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat sesiunea septembrie 2015
- Programarea pe sali pentru sustinerea Examenului de finalizare a studiilor universitare de licență sesiunea septembrie 2015
- Indemnizatie de somaj
- Programarea restantelor si a colocviilor de practica – septembrie 2015
- Anunt Important – A treia examinare
- Structura anului universitar 2015-2016
- Lista temelor pentru lucrari de finalizare a studiilor – licenta si masterat – an universitar 2015-2016
- Oferta loc de munca – Consilier clienti/Ofiter credite Oradea
- Anunturi Inscriere examene finalizare studii – licenta si disertatie
- Important – Intalnire tabere 24 iunie 2015
- Anunt Important – A treia examinare
- Anunt Burse ocazionale pentru rezultate deosebite
- Anunt – Ajutor social ocazional
- Lista cu studenții beneficiari ai biletelor de tabără – Vara 2015
- ACTIVITĂŢI SPORTIVE JOCURI FĂRĂ FRONTIERE
- Cunoaștere, carieră, internațional
- Comisia pentru repartizarea locurilor in tabere
- Targul locurilor de munca, Universitatea din Oradea, Miercuri 13 Mai
- LANSAREA DE NOI APLICAȚII PENTRU ANUL 2015/2016 BURSE INTEGRALE PENTRU STUDENȚII DE ETNIE ROMĂ
- Orar Birou Diplome 2015
- Rezultatele alegerilor parţiale desfăşurate în data de 11.05.2015
- Programarea examenelor și a restanțelor – semestrul II – 2014/2015
- Lista cu studentii care se incadreaza in categoriile de beneficiari pentru bilete de tabara
- Reluare alegeri (turul II) în data de 11 mai 2015, între orele 9.00-17.00, în sala F005
- Invitatie Summer Schools Polonia
- Celestica Junior Program
- Celestica Academy
- Oportunitate INTERNSHIP PLĂTIT la Guvernul României
- Calendarul si Metodologia privind repartizarea locurilor in taberele studentesti – 2015
- Bursele Fulbright pentru studentii romani
- Zilelor porților deschise ale Universității din Oradea – 06 -10.04.2015
- Facultatea de Ştiinţe Economice – promo
- Olimpiada economistilor in formare 2015 faza locala
- Liste beneficiari gratuitate transport local
- Liste provizorii studentii bursieri pe sem. II, 2014/2015
- Termen Dosare Bursa sociala – 27 martie 2015
- INVITAȚIE – În atenția studenților și masteranzilor FSE
- Mobilităţi studenţi / Concurs Burse Erasmus+
- Software gratuit pentru cadre didactice și studenți
- INFORMATII BURSE DE MERIT – SEMESTRUL II, AN UNIV. 2014-2015
- Alegeri parțiale 2015
- Alegeri parţiale pentru desemnarea studenţilor reprezentanţi în Senatul Universităţii din Oradea
- Semnarea acordulului de parteneriat între Colegiul Tehnic „Mihai Viteazul” din Oradea şi Facultatea de Ştiinţe Economice a Universitatii din Oradea
- EU-XCEL – new H2020 project looking for tech entrepreneurs
- Programul “EURO 200”
- FSE Business Cup
- Stagii de practica la Volksbank
- Tematica examen Licenta – iulie / septembrie 2015
- Erasmus Open Doors Universitatea din Oradea – 12 martie 2015 ora 12
- Simpozion National Studentesc – Student, Stiinta, Societate 8-9 mai 2015, Petrosani
- Angajare Callcenter – RCS RDS Oradea
- Cerc de Limba Franceza pentru Afaceri
- CERC DE LIMBA ITALIANĂ PENTRU AFACERI
- WORKSHOP – BUSINESS ENGLISH – CERC DE LIMBA ENGLEZA DE AFACERI
- Anunt solicitare documente suplimentare pentru bursa de merit
- Anunt referitor la reduceri OTL
- Anunt referitor la Dosarul de bursa sociala 2014-2015
- Anunt Cercul Limba germană pentru scopuri profesionale (Deutsch für den Beruf)
- Olimpiada Nationala a Economistilor in Formare 2015 – Finanțe și Instituții Financiare
- Olimpiada de Marketing – AFER 2015
- Vizita Profesorilor FSE la Colegiul Tehnic din Vadu Crișului, februarie 2015
- Orar semestrul al II-lea, an univ 2014-2015
- Selectie Erasmus + Student placement 2014-2015 runda 3
- Plexus Students Programs
- PLEXUS Internship 2015
- Anunt – Ajutor social ocazional
- Anunt Burse ocazionale pentru rezultate deosebite
- Oportunitate angajare si internship – Integra Document Management
- Anunt Important
- Programarea examenelor – semestrul I – 2014/2015
- Stagii de internship in Banca Millennium
- Orar recuperare cursuri 14/17.11.2014
- Participă la studiul trendence Graduate Barometer 2015 – ediţia europeană!
- Repartizare studenti ECTS la Educatie fizica
- Suspendare activitati didactice
- Call for papers – Conferinta Studenteasca Tg-Jiu
- Anunt Important – Burse
- Prezentare Program ERASMUS – 14.11.2014, 12:00
- Lansare competitie Bursa Tanarului Cercetator
- Repartizarea studentilor la disciplina „Educaţie fizică” 2014-2015
- Liste stundeti care trebuie sa ridice de la casieria UO sumele decontate pentru OTL
- Aplica acum! Oferta de burse DAAD pentru anul universitar 2015-2016
- Online Marketing Academy
- Anunt subventie cazare 2014-2015
- Conferinta EMEB 2014 – 21.11.2014
- Chestionare UO – evaluarea satisfactiei studentilor, a nevoilor socio-emotionale si a stilurilor de invatare
- Bursa talentelor
- Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor 2014-2015
- Conferinta “Reindustrializarea Romaniei”
- Anunt referitor la reduceri OTL
- Informare depunere dosare reducere taxa scolarizare 2014/2015
- Burse de performanta
- Important: Nivelul maxim admis al absentelor recuperabile
- Anunt Burse Sociale
- Rezultatele testului de limba engleza din 1 octombrie 2014 si componenta grupelor de limbi straine
- Coloreaza-ti studentia!
- Orar an universitar 2014/2015, semestrul I
- Deschidere an universitar 2014-2015 – Masterat, IF
- Deschidere an universitar 2014-2015 – studenti licenta, IF
- Deschidere an universitar 2014-2015 – studenti licenta, ID
- Important – Liste cazari si Liste studenti potentiali bugetati
- NATO’s Smart Defenders Academic Conference: Women as a Valuable Asset within the Security Sector
- PRECIZARI PRIVIND REINMATRICULAREA LA STUDII
- Important – Achitarea primei transe din taxa de scolarizare si Depunerea cererilor de refacere de disciplina
- IMPORTANT !!! In atenția studenților și masteranzilor – Programari meditații
- Manager de proiect
- CNERD – Metodologie privind recunoasterea/echivalarea studiilor
- Examene de finalizare a studiilor – licenta si disertatie – septembrie 2014
- Anunt important – in atentia studentilor din anii terminali, studii de licenta si masterat
- Rezultate FINALE Admitere – Sesiunea Iulie 2014 – Facultatea de Științe Economice
- Programarea restantelor si a colocviilor de practica – septembrie 2014
- Taxe an universitar 2014-2015
- Anunt Important
- Studenti beneficiari ai Burselor ocazionale pentru merite deosebite, semestrul al II-lea, 2013/2014
- Studenti beneficiari ai Burselor ocazionale pentru imbracaminte semestrul al II-lea 2013/2014
- Anunt Intalnire Comisie sociala FSE UO cu studentii beneficiari Tabere vara 2014
- Lista temelor pentru lucrari de finalizare a studiilor – licenta si masterat – an universitar 2014-2015
- Hospitality International Summer School – 21 – 27 iulie 2014
- Fii voluntar! Implica-te!
- Referitor la a III-a examinare pentru studentii ani terminali licenta/master
- Taxe an universitar 2014-2015
- Structura anului universitar 2014-2015
- Internship-uri in Spania
- Lista studentilor beneficiari ai biletelor de tabara – vara 2014
- Actele necesare la dosarul pentru ajutor social ocazional, an universitar 2013-2014
- Anunt – Burse ocazionale pentru rezultate deosebite
- Intership in media/vanzari
- Comunicat – Concurs Mot à monde
- Three-year fully-funded studentship: ‘Understanding career pathways and their outcomes’
- Premierea participantilor la faza locala a Consursului national de tarducere “Mot a monde”
- Program internship – Guvernul Romaniei
- Festivalul Artelor studentesti
- Bursa Baden-Württemberg Stipendium 2013-2014
- Tabere Studentesti 2014
- Alergam pentru EDUCATIE..” dezvoltare personala pentru copii si tineri, in scoli/autodezvoltare
- Internship offer
- Targul Locurilor de Munca (TLM) pentru studenti si absolventi, Editia 2014
- Programarea examenelor si a restantelor – semestrul al II-lea, 2013/2014
- Rezultate alegeri (Turul II)
- Anunț Calendar selecție Burse Doctorale și Postdoctorale – proiect “SOCERT. Societatea cunoaşterii, dinamism prin cercetare”
- Rezultate alegeri (Turul I)
- Selectie curs MANAGER DE PROIECT
- Celestica Academy
- Cercul EXCELSIOR – seara de film
- Invitatie IQ Invest Oradea 16 Aprilie
- Candidaturi depuse pentru alegerile parţiale pentru funcţia de Membru (student) în Consiliul Facultăţii de Științe Economice
- Olimpiada studentilor economisti – domeniul Administrarea Afacerilor – faza locala
- AVANPREMIERA BIBLIOTECII EXCELSIOR
- Concursuri internaționale
- Programul “EURO 200”
- AIESEC Oradea – Programul Global Citizen
- Olimpiada Studentilor Economisti – sectiunea Administrarea Afacerilor
- Olimpiada Nationala de Contabilitate – Universitatea de Vest din Timisoara
- Cercul EXCELSIOR – Personal branding
- Afisare Liste provizorii burse si reduceri OTL , sem. II, 2013/2014
- PLEXUS Internship 2014
- Procedura privind monitorizarea traseului profesional al absolventilor
- Procedură privind elaborarea lucrării de finalizare a studiilor
- Mobilităţi studenţi / Concurs Burse Erasmus – ESM 2014/2015
- Concursul Național de Traducere din Limba Franceză – Mot à monde
- Studenti activi – Studenti implicati
- Alegeri Partiale Studenti 2013-2014
- GUVERNUL TURCIEI OFERĂ BURSE pentru programe de studii postuniversitare în domeniile: Știință și tehnologie, Științe sociale, Limba turcă
- Burse Internationale in Parlament (IPS) 2015, oferite de Bundestag-ul german
- Calendarul de desfasurare a alegerilor partiale pentru functia de Membru in Consiliul Facultatii de Stiinte Economice
- Anunt referitor la bursele de merit sem. II, 2013/2014
- Olimpiada Studentilor Economisti AFER – sectiunea Management
- Olimpiada Naţionala a Studenţilor Economişti, secţiunea Administrație publică și dezvoltare rurală
- Cercul EXCELSIOR – Eveniment dedicat Cartilor si Bucuriei de a le citi
- Curs pentru studenti Supply Chain Management
- ZCSSUCB 2014: Sesiune de Comunicari Stiintifice Studentesti
- Invitatie intalnire Cerc Excelsior -12.03.2014 / 18:00 / F208
- Festival Studentesc de Arte
- Oportunitati de cariera in Procter&Gamble Romania – P&G Business Case Study si P&G Summer Internship Program 2014
- Cercul studențesc Limba germană pentru scopuri profesionale (Deutsch für den Beruf)
- Procedura privind fundamentarea, incasarea si evidenta taxelor aferente procesului de invatamant
- Absolventi FSE – Modalitate eliberare foi de lichidare
- Burse Celestica
- Precizări privind prezentarea la examene/restanțe
- Rezultate alegeri (Turul II)
- Lake Constance Summer School 2014
- Rezultate alegeri (Turul I)
- Anunt referitor la Bursele ocazionale pentru rezultate deosebite 2013-2014
- Anunt referitor la Dosarul de ajutor social ocazional 2013-2014
- Sesiune de comunicări a cercurilor ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională „SECOSAFT 2014″ – a XIX-a
- Orare 2013/2014 – semestrul al II-lea
- Programarea examenelor și a restanțelor, semestrul I, an univ. 2013/2014
- Anunț Important – Program sărbători
- Calendarul de desfăşurare a alegerilor parţiale pentru funcţia de Membru în Consiliul Facultăţii de Științe Economice
- Intalnire Cerc EXCELSIOR – 4.12.2013, ora 18.00, sala E308
- Saptamana filmului Latino-American, 2-7 decembrie 2013
- Proiect educational “Zilele portilor deschise pentru studentii economisti”
- Simpozion Scoala de ieri, de azi si de maine
- Office 365 pentru studenti
- Simpozion tineri cercetatori USAMVB Timisoara
- Barometrul Absolventilor din Europa 2014
- Sesiunea stiintifica a doctoranzilor in Economie si Sociologie – Editia a IV-a
- Tarifele de cazare pentru 2013-2014
- Cercul EXCELSIOR – Despre Antreprenoriat
- Concursul Costin Murgescu pentru cercetare în economie 2014
- Elsevier Training ScienceDirect şi Scopus – 22 noiembrie 2013
- Invitatie intalnire Cerc EXCELSIOR
- Sesiunea de comunicări științifice EMEB 2013
- Regulamentul Facultății de Științe Economice privind examinarea și notarea studenţilor pe parcursul programelor de studii de licenţă și master
- Afișarea listele provizorii cu repartizarea reducerilor OTL pentru sem. I, 2013-2014 – depunerea contestațiilor
- Contestații repartizare burse semestrul I 2013/2014
- Alocare suma reducere 50 % abonamente OTL
- Informare perioada alocare burse semestrul I, an univ. 2013/2014
- Informatii privind recunoasterea si echivalarea diplomelor
- Bursa talentelor
- Anunt solicitare documente suplimentare pentru bursa de merit
- Regulament burse 2013-2014
- Anunt modificare taxa transfer
- Anunt Important – Alegeri partiale la nivelul Senatului UO
- Google Romania lanseaza programul Online Marketing Academy in FSE Oradea
- Alegeri parţiale pentru Senatul Universităţii din Oradea Cadre Didactice şi Studenţi
- Oferta de burse DAAD pentru anul universitar 2014-2015
- Workshop-uri de comunicare online la Oradea
- Regulament privind activitatea profesionala a studentilor in baza ECTS valabil incepand cu anul univ 2013-2014
- Anunt subventie cazare 2013-2014
- Erasmus Week 14-19.10.2013
- Metodologia de examinare si notare
- Anunt referitor la reducere, scutire, esalonare taxa de scolarizare 2013-2014
- Anunt referitor la Dosarul de bursa sociala 2013-2014
- Anunt referitor la reduceri OTL
- Anunt referitor la Bursele de performanta 2013-2014
- Comunicat de presă Proiectul PRACTeam se finalizează astăzi, 30 septembrie 2013
- Orare 2013/2014 – Semestrul I
- Internship in France for students at International Export Company Salesteam Europe
- Deschiderea anului universitar 2013/2014 la ID
- Anunt Comisia socială – rezolvare contestații referitoare la redistribuirea locurilor bugetate
- Comunicat de presă – Premianţii Galei PRACTeam la nivel inter-regional
- Precizări privind reînmatricularea la studii
- Listele cu studentii potentiali bugetati in anul univ. 2013/2014.
- Lista îndrumătorilor de an și a directorilor de master 2013-2014
- Comunicat de presa – Organizarea Galei PRACTeam la nivel inter-regional şi a Conferinţei finale de diseminare a rezultatelor proiectului PRACTeam
- Anunț test de limbă străină – Anul I 2013/2014
- Listele cu studentii propusi pentru exmatriculare
- Anunț referitor la procedura privind procesare si furnizarea răspunsurilor la cererile depuse
- Bursele Cosmote Ediția a III-a
- Deschiderea anului universitar 2013/2014
- Regulamentul de organizare si desfasurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenta si masterat valabil incepand cu anul univ. 2012/2013
- Regulament privind activitatea profesionala a studentilor in baza ECTS valabil incepand cu anul univ 2013-2014
- ANUNȚ IMPORTANT FSE Program vacanță
- Programarea colocviului de practica Master – 22.07.2013 – 23.07.2013
- Oradea Summer University 2013 19 iulie – 1 august 2013
- Procedura privind fundamentarea, incasarea si evidenta taxelor aferente procesului de invatamant
- Procedura privind monitorizarea transferului studentilor
- Comunicat de presă – Organizarea Galei PRACTeam la nivel teritorial şi inter-regional
- Tabere studențești 2013
- Structura anului universitar 2013-2014
- Comunicat de presa – Desfăşurarea activităţii de practică a studenţilor PRACTeam 2013
- Bursa de studiu in California, USA
- Anunt Cazare an universitar 2013/2014
- Anunt Dosar de ajutor social ocazional, 2012/2013
- Anunt Burse ocazionale pentru rezultate deosebite, semestrul al II-lea, 2012/2013
- Comunicat de presă – Publicarea Ghidului de practică al studentului PRACTeam, ediţia 2013
- Lista temelor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – licenta si disertatie
- Comunicat de presă – Consilierea în carieră a studenţilor PRACTeam
- Situatia burselor neridicate de studentii FSE la data de 22 aprilie 2013
- Oportunitate pentru studentii si masteranzii FSE – “Te invitam sa ne cunosti” – Stagii de practică/internship Celestica România – Marti, 14.05.2013 ora 14 Sala F208
- Referitor la taxele de penalizare – biblioteca
- Faza nationala a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea „Cibernetică, statistică şi informatică economică”, Timisoara, 17-18 mai 2013
- Faza nationala a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea „Finante si Institutii finaciare”, Suceava, 17-18 mai 2013
- Faza nationala a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea „Economie si dezvoltare durabila”, Craiova, 14-15 mai 2013
- Lansarea revistei Cercului EXCELSIOR
- Comunicat de presă – Demararea activităţilor de instruire a studenţilor PRACTeam: Modulul de consiliere şi orientare în carieră
- Selectia candidatilor pentru Bursele Erasmus an univ. 2012 – 2013 la DPPPD
- Anunț Responsabil DPPPD pentru Programul de formare psihopedagogica pentru stundentii FSE
- Oportunitate pentru studentii si masteranzii FSE – Stagii de practică/intership PLEXUS
- Comunicat de presă – Finalizarea activităţii de testare aptitudinală a studenţilor economişti
- Olimpiada Naţională a Economiştilor în Formare, Editia 2013 – Sectiunea Marketing
- International summer schools – University of Poitiers
- International Leadership Training School – Oradea
- Programul “EURO 200” pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare în anul 2013
- Sesiunea ştiinţifică a studenților – Facultatea de Poliţie a Academiei de Poliţie ,,Alexandru Ioan Cuza”
- Cercul “English for Economics”
- Scholarships for International Study in Brazil
- Burse Internationale in Parlamentul Germaniei (Bundestag)
- Lista studentilor care beneficiaza de reducere 100% abonamente OTL, semestrul II, 2012/2013
- Zilele Cercetării Stiinţifice Studenţeşti din Universitatea Constantin Brâncuşi
- Burse China
- Repartizarea burselor pentru semestrul al II-lea, 2012/2013
- Sesiunea Internationala de Comunicari Stiintifice Studentesti – SECAAB 2013
- Anunt solicitare documente suplimentare pentru bursa de merit
- Informare Fond de burse semestrul al II-lea 2012/2013
- Informare abonamente OTL
- Practică în turism
- Cercul de Limba Germană
- Săptămâna ERASMUS 2013
- Programul Unite Cultures Through Culture caută noi învățăcei!
- Reducere abonamente OTL semestrul al II-lea, 2012/2013
- Dosarul de bursa sociala 2012-2013 semestrul al II-lea
- Admitere 2013 – Masterat
- BUSINESS ENGLISH FOR BUSINESS PEOPLE – WORKSHOP
- Oferte Burse Erasmus – ESM 2013/2014
- Burse in domeniul comercial
- Comunicat de presa – Workshop PRACTeam 2013
- BIBLIOTECA – Penalizări întârziere împrumut
- Procedura de desfasurare a fazei locale a Olimpiadelor AFER 2013 si conditii de tehnoreactare
- Olimpiadele AFER 2013 – Calendar faza locală
- Bursele Guvernului Francez 2013 – 2014
- Concurs de studii academice in domeniul economic
- Festivalul Studentilor Francofoni
- Programul “Devino lider!”
- Peak Time 2013 – International Student Business Competition
- Anunt referitor la Bursele ocazionale pt rezultate deosebite 2012-2013
- Anunt referitor la Dosarul de ajutor social ocazional 2012-2013
- Comunicat de presă – Evaluarea dosarelor în vederea selectării a studenţilor economişti şi a tutorilor pentru realizarea stagiilor de practică şi internship în anul 2013
- Program de voluntariat ONPHR
- International Summer School “Business in Europe”, Strasbourg, France
- Bursele Guvernului Francez 2013 – 2014
- Agence Universitaire de la Francophonie
- Università Bocconi – PhD School offer for 2013/2014
- Serviciul German de Schimb Academic ofera peste 100 de burse individuale pentru studenti, absolventi, doctoranzi si cercetatori pentru anul universitar 2013/2014
- OPORTUNITATE pentru studentiI si masteranzii FSE – Stagii de practica/interniship Intesa Sanpaolo Bank
- Anunt decontare tichete OTL
- Anunț studenți program facultate si secretariat FSE in perioada Sarbatorilor de Iarna
- Comunicat de presă Selecția tutorilor de practică a studenţilor economişti, reînnoirea și încheierea de noi Acorduri de parteneriat pentru stagiile de practică şi internship
- Comunicat de presă – Selecţia studenţilor economişti pentru realizarea stagiilor de practică şi internship în anul 2013
- Povestea unui absolvent – Ionuț-Cosmin Barani
- INVITATIE la prelegerile publice ale profesorilor de la Universitatea din Lodz, Polonia
- Anunț – Suspendare activități didactice 10.12.2012
- Orare semestrul II, anul universitar 2012/2013
- Programarea examenelor și a restanțelor 2012/2013
- Vineri, 30 noiembrie, Zi libera
- The NextBillion Case Writing Competition 2013
- Dell Social Innovation Challenge 2013 (International)
- Fordham Business Challenge 2013
- Competitie Airbus Fly Your Ideas 2013
- APEX Biz-IT Global Case Challenge
- Concursul Costin Murgescu pentru Cercetare în Economie
- Targul virtual de cariera P&G pe 27 noiembrie!
- Burse New Europe College
- NOCTURNA BIBLIOTECILOR
- Comunicat de presă – Organizarea Campaniei PRACTeam
- Reluare alegeri parţiale pentru Membru student în Consiliul Facultăţii – reprezentant al studenţilor din anul I, studii universitare de licenţă, forma IF
- Programul de activitati cu doctoranzii ai conducatorilor de doctorat in domeniul Economie
- Apply for a: Join EU SEE scholarship scheme
- Tu creezi viitorul în recrutarea on-line – Potentialpark
- Entrepreneurship Trainee – stagii de practică plătite în Europa
- Grupul de presă BURSA îți prezintă o nouă oportunitate de job!
- StartUp România: Pune-ţi ideile de business în practică la StartUp!
- Ediţia a IV-a a Galei Studenților Români din Străinătate!
- Acces electronic literatura stiintifica
- Internship in language school. Berlin, Germany
- Online Marketing Academy by Google
- Oportunitati de angajare la Globalpraxis Group – Job Description Intern
- Lista studentilor care beneficiaza de reducere 100% la abonamentele OTL, semestrul I, 2012/2013
- Lista burselor acordate in semestrul I, anul universitar 2012/2013
- Alegeri reprezentanţi studenţi în Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Economice
- Cercul studenţesc “Deutsch für den Beruf” (Limba germană pentru scopuri profesionale)
- Eiffel Scholarships in France for International Students
- Bosch demareaza angajarile pentru noua investitie de la Cluj
- International Competition of Master’s Degree Theses on Economics and Finance
- Scoala de iarna Burgundy School of Business – Ianuarie 2013
- Bursele Guvernului Francez
- Fundaţia Rochus şi Beatrice Mummert oferă burse de studiu
- Burse DAAD Romania pentru anul univ. 2013/2014
- Subventii pentru studentii bugetati care nu locuiesc in camine
- Situatia burselor neridificate la 30.09.2012
- Decontari OTL neridicate
- Oportunitate de practica pentru studenti Federatia Patronilor Bihor
- Criterii suplimentare de acordare a reducerilor la abonamentele OTL
- Criterii de acordare a burselor pentru studenţii din Facultatea de Ştiinţe Economice a Universităţii din Oradea, cursuri de zi/IF (studii universitare de licenţă, studii universitare de masterat)
- Anunț referitor la acordarea de reducere pentru OTL
- Anunț referitor la Dosarul de bursă socială 2012-2013
- Burse pentru tineri cu potential managerial, Fundatia Rochus si Beatrice Mummert
- Anunț scutire, reducere, eșalonare taxa de școlarizare
- Lista temelor propuse pentru examenele de finalizare a studiilor – licenta si disertatie
- Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ
- Orare semestrul I anul universitar 2012-2013
- Burse catre University of La Verne – CALIFORNIA, USA – ULV
- Testatere limba engleza – anul I 2012-2013
- Deschiderea anului universitar 2012-2013, licenta ID
- Deschiderea anului universitar 2012-2013 – Master
- Deschiderea anului universitar 2012-2013 – licenta IF
- Program de burse China
- Anunt – Sesiune specială restante – 25.09.2012
- Comunicat de presă – Desfăşurarea activităţii de internship a studenţilor PRACTeam
- Programarea pe sali/ore pentru sustinerea Examenului de finalizare a studiilor universitare de Masterat – 19.09.2012
- Programarea pe sali pentru sustinerea Examenului de finalizare a studiilor universitare de licență – Proba Scrisă – IF/ID – 18.09.2012
- Precizări privind cazarea studenţilor în anul universitar 2012-2013
- Precizări privind reînmatricularea la studii
- Precizări privind exmatricularea studenţilor, anul universitar 2011-2012
- Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului de admitere la studii universitare de doctorat, sesiunea septembrie 2012
- Comunicat de presă – Premiantii Galei PRACTeam 2012
- Structura anului universitar 2012-2013 pentru anii terminali
- Procedura pentru recunoaşterea creditelor obţinute în alte instituţii de învăţământ superior prin mobilităţi de scurtă durată
- Regulament privind activitatea profesională a studenţilor în baza sistemului european de credite transferabile (ECTS), 2012-2013
- Regulament Cadru al Universităţii din Oradea privind cazarea în căminele studenţeşti
- CECCAR Bihor: obţinerii calităţii de expert contabil
- Regulament privind recunoașterea perioadelor de studiu și/sau plasament efectuate de către studenți în cadrul programului ERASMUS
- Metodologia de echivalare si recunoastere a perioadelor de studii
- Colocviu Practica anul al II-lea – studii universitare de licență
- Obținere Brevete de Turism
- Programarea restanțelor – 3 – 15 septembrie 2012
- Situația repartizării de locuri în taberele studențești în perioada vacanței de vară 2012
- Întâlnire cu studenții beneficiari ai locurilor în Tabere 2012
- Structura anului universitar 2012-2013
- Codul universitar al drepturilor şi obligaţiilor studenţilor Universităţii din Oradea
- Situația repartizării de locuri în tabere studențești în perioada vacanței de vară 2012
- Lista cu studenţii care se încadrează în categoriile de beneficiari ai Biletelor de Tabără 2012
- Comisia de selectie pentru Tabere studentesti 2012
- In atentia studentilor Facultatii de Stiinte Economice!
- Tabere studentesti 2012
- Taxele de scolarizare pentru anul universitar 2012/2013
- Programarea examenelor si a restantelor semestrul al II-lea 2011/2012
- Prezentarea companiei CELESTICA – 11 mai 2012, ora 14.00, amfiteatrul F208
- Prelegere Profesor Tadeusz Kolodziej, 09 mai 2012, h. 13,00
- Tertio Millennio Seminar on the Free Society, 2012
- Balkan University Contest
- Sesiunea Internationala de Comunicari Stiintifice Studentesti SECAAB 2012 – Editia a VII-a
- Reminder about Investment Game 2012
- Calendarul activităţilor didactice pentru data de 05 mai 2012
- 30 aprilie 2012- Zi Libera
- Rezultate Olimpiada studentilor economisti 2012 – faza locala
- Conferinta Prof. Xavier Galiegue – Innovation and technological Catch up: what should learn developing countries from the european experience?
- Recuperare activitati didactice din data de 13.04.2012
- Invitatie Zilele Cercetarii Stiintifice Studentesti din Universitatea Constantin Brancusi, Sesiunea Internationala de Comunicari Stiintifice 4-6 mai 2012
- Modificarea Normelor metodologice pentru vizarea actelor de studii şi a anexelor la actele de studii
- Inscriere examene pentru ocuparea de posturi in invatamant
- Modificări desfăşurare activităţi didactice în amfiteatrul F006 în perioada 09.04.2012 – 30.04.2012
- Zile libere Sarbatori Pascale 2012
- Programul “EURO 200” 2012
- Prezentarea programului Marketing (MK)
- Prezentarea programului Management (MN)
- Prezentarea programului Economia comerţului, turismului şi serviciilor (ECTS)
- Invitatie curs INSPECTOR RESURSE UMANE
- Alocarea temelor pentru lucrări de licenţă/disertaţie, 2011/2012
- Inscriere Educatie fizica – semestrul al II-lea 2011/2012
- Formulare tip Cereri diverse
- Concursul Național de Traducere din Limba Franceză « Mot à monde », ediţia 2012
- Calendarul de desfasurare a Olimpiadei studentilor economisti, editia 2012 – faza locala
- Precizari sesiune restante toamna 2012
- Invitatie Sesiune de comunicari stiintifice studentesti Alba Iulia – Aprilie 2012
- Actele necesare pentru dosarul de bursă socială semestrul al-II-lea 2011/2012
- Anunț reducere OTL semestrul al II-lea 2011/2012
- Orar semestrul al II-lea, anul universitar 2011 / 2012
- Procedura privind monitorizarea traseului profesional al absolventilor
- Invitatie Sesiune de comunicari stiintifice a cercurilor studentesti Sibiu si Festivalul mediteranean de tineret 2012
- Comunicat de presă – Organizarea Workshop-ului PRACTeam 29.02.2012
- PRACTeam – Rezultatele selecției grupurilor țintă 2012 – Oradea
- Investment Game 2012
- Anunt referitor la măriri de note
- Programarea restantelor sesiunea februarie 2012
- Metodologia de redactare, evaluare şi susţinere a rapoartelor de cercetare doctorale
- Regulamentul Şcolii Doctorale de Ştiinţe Sociale
- Burse neridicate pana la data de 31.12.2011
- Selecţie pentru studentii care doresc sa desfasoare o activitate lucrativa pe durata vacantei de vara in Germania
- Acces baza de date Business Insights: Global
- Comunicat de presă – Identificarea nevoilor studenţilor economişti care au urmat stagii de pregătire practică. Organizarea Focus-grup-urilor PRACTeam
- Comunicat de presă – Evaluarea dosarelor în vederea selectării tutorilor şi a studenţilor economişti pentru realizarea stagiilor de practică şi internship
- Peak Time 2012 – International business student competition
- Anunţ important – În atenţia tuturor studenţilor
- Programarea examenelor sesiunea ianuarie – februarie 2012
- Regulament studenti reprezentanti in Consiliu
- Alegeri reprezentanţi studenţi în Senatul Universităţii din Oradea
- Comunicat de presă – Selecţia studenţilor economişti pentru realizarea stagiilor de practică şi internship
- Comunicat de presă – Reînnoirea și încheierea de noi Acorduri de parteneriat pentru stagiile de practică şi internship cu mediul de afaceri și selecția tutorilor de practică a studenţilor economişti
- Reluare alegeri pentru reprezentanţii studenţilor în Consiliul Facultăţii
- Tematica pentru examenul de finalizare a studiilor de licenţă – sesiunea iulie 2012
- In atentia cadrelor didactice si studentilor Facultatii de Stiinte Economice
- Targul de oferte educationale – Universitatea din Oradea – 25 noiembrie 2011
- Burse de studii la Universitatea Central Europeană (Central European University), 2012–2013
- Oportunitate de formare profesională în Hajdúszoboszló (Ungaria) în domeniul Turistic
- Alegeri reprezentanţi studenţi în Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Economice
- Comunicat de presă – Conferință Ziua Economistului 23.11.2011
- Invitaţie – Sesiunea anuală de comunicari a doctoranzilor 2011
- Invitaţie Ziua Economistului şi Ziua Profesorului Economist 2011
- Organizarea Campaniei PRACTeam
- Alegeri studenţi reprezentanţi în Consiliul Facultăţii de Ştiinţe Economice
- Liste studenti – reduceri taxe scolarizare 2011/2012
- Sesiunea Internaţională de Comunicări Ştiinţifice Studenţeşti EcoStudent
- Sondaj de opinie privind educaţia şi cariera
- Campionatul National Universitar de Baschet 3×3
- Stuctura anului universitar 2011/2012
- Liste îndrumatori de an, tutori, directori de masterat in anul universitar 2011/2012
- Inscrieri disciplina Educatie Fizica 2011-2012
- Orare semestrul I – anul universitar 2011/2012
- Comunicat de presă – PRACTeam Center – 3 dispecerate de practică pentru studenţii economişti în Oradea, Timişoara şi Suceava
- Concurs de eseuri Costin Murgescu pentru cercetare în economie – Macroeconomie. Premiu 3000 euro
- IMPORTANT Burse neridicate pana la data de 30 septembrie 2011
- Reduceri abonamente OTL
- Ghid de studii pentru programele de studii universitare de masterat 2011-2012
- Bursa “Lions – in folosul comunităţii”
- Deschiderea anului universitar la Facultatea de Stiinte Economice, forma de învăţământ ID
- Deschidere an universitar masterat
- Sesiune de informare Erasmus, 11 octombrie 2011
- Deschiderea anului universitar
- Comunicat de presă – Desfăşurarea activităţii de internship a studenţilor PRACTeam
- Anunt testare limba engleza anul I
- Bursele COSMOTE 2011
- Programarea restanţelor – septembrie 2011
- Anunţ referitor la Admitere Masterat 2011
- Lista programelor universitare de masterat acreditate la Universitatea din Oradea pentru anul universitar 2011-2012
- Comunicat de presă – Gala PRACTeam – premierea celor mai buni studenţi economişti din trei universităţi: Universitatea de Vest din Timişoara, Universitatea “Ştefan cel Mare”, Suceava şi Universitatea din Oradea
- Comunicat de presă – Organizarea Galei PRACTeam de catre Universitatea din Oradea, Facultatea de Stiinte Economice, nivel teritorial
- Colocviu de practică cursuri de ZI
- Comunicat de presă PRACTeam – organizarea concursului “Idei de îmbunătăţire a activităţii organizaţiei gazdă a stagiilor de pregătire practică”
- Studenți selectați pentru tabere 2011
- Intâlnirea Cercului studenţesc AboutFinance: 6 iulie, ora 15, sala F205
- Noutati examene de finalizare – licenta si disertatie
- Selectia studentilor care vor beneficia de locuri in Programul “Tabere studentesti tematice” in iunie 2011 – situatia dupa contestatii
- Comunicat de presă – Desfăşurarea activităţii de practică a studenţilor PRACTeam
- Programarea examenelor si a restantelor semestrul II 2010/2011
- Selectia studentilor care vor beneficia de locuri in Programul “Tabere studentesti tematice” in iunie 2011
- Programul – Tabere studențești tematice
- Metodologie tabere studentesti 2011
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea examenului de finalizarea studiilor universitare – sesiunile iunie-iulie și septembrie 2012 la Facultatea de Științe Economice
- Bucharest Summer University – Școala internațională de vară a Academiei de Studii Economice, București
- Regulament studii doctorale Stiinte Economice
- Participări ale studenților la manifestările științifice studențești – Catedra de Finanțe-Contabilitate
- Teatrul de Stat Oradea, Trupa “Iosif Vulcan” – Programul lunii mai 2011
- Verificarea situației școlare on-line
- Proiectul internaţional GUESSS
- Târgul Locurilor de Muncă pentru Studenți și Absolvenți 5-6 mai 2011
- Invitatie Sesiunea de comunicari stiintifice a cercurilor stiintifice studentesti
- VISU Summer Camp
- Ordin MECTS privind metodologia-cadru de organizare a Referendumului la nivel de universități pentru alegerea modalității de desemnare a rectorului și conducerilor academice
- Târgul Locurilor de Muncă pentru studenţi şi absolvenţi, 2011
- Ȋntâlnire cu îndrumătorii de an / tutori ID şi responsabili studenţi Zi, ID, şefi de grupă – joi, 14 aprilie 2011, ora 11.00, sala F005
- Decizie zile libere Paște 2011
- Olimpiada națională a studenților economiști – Secțiunea Marketing – Petroșani 6-8 mai 2011
- Teatrul de Stat Oradea, Trupa “Iosif Vulcan” – Programul lunii aprilie 2011
- Sesiunea de comunicări ştiinţiifice studenţeşti „BNR – zilele porţilor deschise pentru studenţii economişti”
- Oferte Burse Erasmus – ESM 2011/2012
- Olimpiada Naţională a Studenţilor Economişti, secţiunea Finanțe și Instituții financiare
- Studii post-universitare în SUA
- Studenti care beneficiaza de gratuitate la transportul local pe semetrul II, anul universitar 2010/2011
- Liste bursieri semestrul II, anul universitar 2010/2011
- Business English Workshop
- Urmatoare testare ECDL va avea loc in data de 6 aprilie 2011 incepand cu ora 8.30, sala F204
- Olimpiadei Studentilor Economisti, editia a VI-a, 2011
- Olimpiada Națională a studenților Economiști – AFER – Bacău – Economie și Dezvoltare Durabilă
- Vino la spectacol si castigi: PREMIUL SPECTATORULUI PROFESIONIST!
- Concursul National de Traducere din Limba Franceza “Mot à monde”
- Youth to Business Forum – AIESEC Oradea
- Tarife / taxe inchiriere baza materiala Universitatea din Oradea in anul universitar 2010/2011
- Comunicat de presă PRACTeam: Desfăşurarea activităţilor de instruire a tutorilor din întreprinderi / organizaţii gazdă de practică
- Povestea unui absolvent – Raluca Matiu
- Invitaţie Conferinţă studenţi “Organizaţia bazată pe cunoaştere”
- Reduceri 100% la abonamentul pentru mijloacele de transport in comun, semestrul II 2010/2011
- Actele necesare pentru dosarul de bursă socială – semestrul II 2010/2011
- Regulament privind evaluarea şi notarea studenţilor în anul universitar 2010/2011
- Teatrul de Stat Oradea Trupa „Iosif Vulcan” – Program MARTIE 2011
- Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului de admitere 2011 la Facultatea de Ştiinţe Economice pentru toate ciclurile de învăţământ
- Procedură privind procesarea şi furnizarea răspunsurilor la solicitările beneficiarul serviciilor educaţionale
- Adresa Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului referitoare la sanctionarea plagierii lucrarilor de licenta, disertatie sau doctorat
- Ghidul studentului pentru studiile universitare de masterat 2010 – 2011
- Ghidul studentului pentru studiile universitare de licenţă 2010 – 2011
- In memoriam… Vila Alexandra si Ile Alexandru Daniel
- Decizii cu privire la refacerile de disciplină şi măriri de note
- Refaceri discipline semestrul al II-lea, an universitar 2010/2011
- Regulamentul de acordare a burselor pentru studenţii din Universitatea Oradea
- Procedură de încasare si evidenţă a taxelor aferente procesului de învăţământ
- Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor in baza sistemului european de credite transferabile ECTS valabil incepand cu anul universitar 2010/2011
- Formular de înregistrare Comunitatea absolvenţilor ALUMNI Facultatea de Ştiinţe Economice
- Povestea unui absolvent – Alina-Florina Popovici
- Povestea unui absolvent – Raluca Sotoc
- Povestea unui absolvent – Pop Monika Julianna
- Rezultate parţiale ale selecţiei PRACTeam
- Regulament cadru al Universitatii din Oradea privind cazarea in caminele studentesti
- Regulamentul de ordine interioara al Universitatii din Oradea
- Conducători de doctorat
- Burse ocazionale
- Procedură privind elaborarea lucrării de finalizare a studiilor
- Metodologia de redactare, evaluare si sustinere a rapoartelor de cercetare doctorale
- Procedura privind accederea pe parcursul studiilor la finantarea de la bugetul de stat a studentilor admisi in regim cu taxa
- Tabele studenţi care beneficiază de loc bugetat în anul universitar 2010 / 2011
- Burse
- Asociaţii studenţeşti
- Lista îndrumătorilor de an
- Reprezentanţi în Consiliul Facultăţii
- Regulamentul de desfăşurare a Olimpiadelor studenţeşti
- Regulament pentru practica a studenţilor
- Anunțuri / Știri / Noutăți Info studenţi
- Reduceri la abonamentul pentru mijloacele de transport în comun
- Informaţii reducere/scutire de taxă de şcolarizare
- Actele necesare pentru Bursa Sociala, semestrul I, an universitar 2010-2011
- Structura anului universitar 2010/2011 la Universitatea din Oradea (Hotarare de Senat din 22 noiembrie 2010)
- Structura anului universitar 2010/2011 la Universitatea din Oradea – pentru anii terminali (Hotarare de Senat din 22 noiembrie 2010
[…] Info studenţi […]