Conferinţa Internaţională “European Integration – New Challenges”

Galerii foto Conferinţa Internaţională “European Integration – New Challenges”

Revista Analele Universităţii din Oradea. Ştiinţe Economice

Revistă cotată CNCSIS B+

Indexată în BDI:

Please click here for the English version of this page

Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii din Oradea
vă invită la 

Conferinţa internaţională

„European Integration – New Challenges”,
ediţia a VIII-a – EINCO 2012,

organizată

în 25-26 mai 2012, la Oradea

la sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii din Oradea, Clădirea Nouă,

în parteneriat cu:

sub patronajul Modulelor europene “Jean Monnet”:

• “EU Sustainable Economic Development and Competitiveness”;

• “International Trade and European Trade Policy” ;

• “European Economic Integration” .

Exdinderea termenului limită pentru înregistrarea și trimiterea lucrărilor: 30 aprilie 2012

Bucurându-se de un deosebit prestigiu științific și de o largă participare națională și internațională, conferinţa noastră, aflată acum la a opta ediție, își propune și în acest an să ofere cadrul unor dezbateri științifice relevante privind provocările pe care integrarea europeană, în noul context al “ieşirii din criză” și confruntării cu priorităţile creşterii inteligente, durabile şi favorabile incluziunii (Europa 2020), le ridică în fața oricărui economist și cercetător în domeniul larg al științelor economice (administrarea afacerilor, afaceri internaționale, contabilitate, economie, finanțe, management, marketing etc.), cu referire atât la cadrul specific al României, ca Nou Stat Membru al Uniunii Europene, cât și la cadrul general al celor mai recente politici și practici europene.

Înregistrarea autorilor și încărcarea on-line a lucrărilor va fi deschisă pe site-ul Conferinței http://anale.steconomiceuoradea.ro în perioada 1-20 aprilie 2012.

Locul de desfășurare:

Facultatea de Științe Economice, Universitatea din Oradea, strada Universității, nr. 1, Oradea, Bihor;

Limba:

Limbile utilizate în cadrul conferinței sunt limba engleză și limba română.
Limba de publicarea a lucrărilor este limba engleză.

Instrucțiuni pentru autori

Lucrările vor fi redactate în limba engleză, în maxim 6 pagini. Documentele trebuie să respecte Instrucţiunile pentru autori disponibile la: http://anale.steconomiceuoradea.ro/wp-content/uploads/2011/02/instructiuni-pentru-autori.pdf. Fiecare autor poate trimite maxim două lucrări – individual sau în colaborare. În cazul depunerii a două lucrări, ambele lucrări vor fi înregistrate în aceeaşi secţiune a conferinţei. Acceptare unei lucrări spre publicare presupune ca cel puţin unul dintre autori trebuie să participe la conferinţă şi să prezinte lucrarea respectivă. Un autor / co-autor poate prezenta două lucrări în cadrul conferinţei, în cazul în care ambele sunt acceptate ca autor unic sau prim autor.

Oportunităţi de publicare:

Lucrările acceptate vor fi publicate în Conference Proceedings „European Integration – New Challenges”, în format electronic pe CD-ROM, cu ISSN, iar rezumatele lucrărilor ştiinţifice acceptate vor fi publicate în volumul Abstracts Proceedings „European Integration – New Challenges”, în format tipărit, cu ISBN. Lucrările recomandate de Comitetul ştiinţific, vor fi publicate, în urma unui proces de evaluare peer review, realizat de Comitetul de Redacţie, în Revista „Analele Universităţii din Oradea. Ştiinţe Economice”Tom XXI, 2012 (nr. 1 – iulie, nr. 2 – decembrie 2012), revistă cotată CNCSIS categoria B+ şi indexată în bazele de date internaţionale RePec, EBSCO, DOAJ, SCIPIO, CABELL’S  DIRECTORY OF PUBLISHING OPPORTUNITIES, după recenzarea realizată de Colegiul de redacție. Toate lucrările publicate vor fi accesibile pe site-ul revistei: http://anale.steconomiceuoradea.ro, în format electronic, cu acces gratuit la textul complet.

Taxa de înregistrare:

  • 400 lei / prima lucrare, 200 LEI / a doua lucrare, de acelaşi autor (autor unic sau prim autor) – pentru plăţile naţionale;
  • 100 EURO / prima lucrare, de 50 EURO / a doua lucrare, de acelaşi autor (autor unic sau prim autor) – pentru plăţile internaţionale;
  • Reducere de 50% – pentru doctoranzi şi post-doctorat, pentru maximum două lucrări individuale, de acelaşi autor (unic autor), care menţionează programul de doctorat sau post-doctorat, coordonarea instituţiei şi coordonator ştiinţific.

Plata se va face prin transfer bancar, după cum urmează:

  • în lei, în contul IBAN: RO25BTRL00501205E1863900, Banca Transilvania SA, Sucursala Oradea, titular cont “Asociatia Generala a Economistilor – Filiala Bihor”, Universitatii Street, nr.1, Oradea, CUI 21534265, cu specificarea: “Numele_Prenumele (prim autor), taxa de _Registration pentru Conferinţa Internaţională “Integrarea Europeană – noi provocări” – EINCO 2012 “;
  •  în euro, în contul IBAN: RO49BTRL00504205E1863900, Banca Transilvania SA, Sucursala Oradea, titular cont “Asociatia Generala a Economistilor – Filiala Bihor”, Universitatii Street, nr.1, Oradea, CUI 21534265, cu specificarea: “Numele_Prenumele (prim autor), taxa de _Registration pentru Conferinţa Internaţională “Integrarea Europeană – noi provocări” – EINCO 2012 “.

Taxa de înregistrare se referă la înregistrarea autorilor, pachetul conferinţei (Programul, volumul conferintei, şi volumul de rezumate), accesul la toate sescțiunile conferinţei, pauzele de cafea, masa de prânz din fiecare zi a conferinţei, cât şi cina festivă. Pachetul conferinţei va fi disponibil numai pentru autorii care participă. Dacă lucrarea are doi autori și ambii autori ar dori să participe la conferinţă, fiecare participant trebuie să plătească taxa de înregistrare separat.

Cheltuielile de transport şi cazare vor fi acoperite de către participanţi.

Cazarea participanților:

Pentru informaţii referitoare la rezervarea hotelului şi posibilităţi de agrement click aici.

Date importante:

Perioada de înscriere on-line și de încărcare on-line a rezumatelor şi lucrărilor:  1 – 20 aprilie 2012;
Perioada de recenzare a lucrărilor:  21 aprilie – 9 mai 2012;
Termenul pentru notificarea autorilor cu privire la acceptarea lucrării: 10 mai 2012;
Perioada pentru confirmarea achitării taxei de participare: 11 – 17 mai 2012.

Persoane de contact:

Preşedinte – Dr. Anca Dodescu, e-mail: adodescu@uoradea.ro;
Secretar ştiinţific – Dr. Ioana Pop Cohuţ: e-mail: ipop@uoradea.ro;
Coordonator Relaţii Internaţionale – dr. Adriana Giurgiu, e-mail: agiurgiu@uoradea.ro;
Secţiunea Afaceri Internaţionale şi Integrare Europeană – Dr. Nicoleta Bugnar, e-mail: nbugnar@uoradea.ro;
Secţiunea Economie şi Administrarea Afacerilor – Dr. Anca Dodescu, e-mail: adodescu@uoradea.ro;
Finanţe, Bănci şi Contabilitate – Dr. Daniela Zăpodeanu, e-mail: dzapodeanu@uoradea.ro;
Management şi Marketing – Dr. Maria Madela Abrudan, e-mail: mabrudan@uoradea.ro;
Înregistrarea on-line – Cătălin Zmole, e-mail: czmole@uoradea.ro.

 

Comitetul de organizare

Chairperson:

Prof. Anca Dodescu, PhD

Members:

Prof. Elena Botezat, PhD

Prof. Alina Bădulescu, PhD

Prof. Mihai Berinde, PhD

Scientific secretary:

Senior Lecturer Ioana Pop Cohuţ, PhD

Responsible -foreign participants:

Senior Lecturer Adriana Giurgiu, PhD

Economic responsibles:

Senior Lecturer Dorina Lezeu, PhD

AGER secretary Lavinia Chirilă

Responsible – web page and on-line registration:

Laboratory assistant Cătălin Zmole

Administrative responsible

Assistant Lecturer Adrian Nicula

 

Comitetul de program

Section: International Business and European Integration:

Coordinator: Senior Lecturer Nicoleta Bugnar, PhD

Sub-section: International Business

Coordinator: Senior Lecturer Liana Meşter, PhD

Secretary: Lecturer Leonard Abrudan, PhD

Sub-section: EU Sustainable Economic Development and Competitiveness

Coordinator: Senior Lecturer Adriana Giurgiu, PhD

Secretary: Lecturer Mirabela Pop, PhD

Sub-section: The Impact of Foreign Languages on the Business Environment

Coordinator: Lecturer Monica Sim, PhD

Secretary: Lecturer Felicia Constantin

 

Section: Economics and Business Administration

Coordinator: Prof. Anca Dodescu, PhD

Sub-section: Economics

Coordinator: Senior Lecturer Adrian Florea, PhD

Secretary: Assistant Lecturer Afrodita Borma

Assistant Lecturer Diana Maghear

Sub-section: Business Administration

Coordinator: Senior Lecturer Olimpia Ban, PhD

Secretary: Assistant Lecturer Dorin Bâc

Assistant Lecturer Adina Cătană

Sub-section: Economic Statistics

Coordinator: Senior Lecturer Ioana Meşter, PhD

Secretary: Assistant Lecturer Mariana Vancea, PhD

Assistant Ramona Simuţ, PhDs – University of Oradea

 

Section: Finance, Banking and Accounting

Coordinator: Senior Lecturer Daniela Zăpodeanu, PhD

Sub-section: Finance

Coordinator: Prof. Dan Morar, PhD

Secretary: Lecturer Diana Sabău-Popa, PhD

Sub-section: Banking

Coordinator: Lecturer Cornel Benţe, PhD

Secretary: Assistant Lecturer Sorina Petriş, PhD

Sub-section: Accounting

Coordinator: Senior Lecturer Victoria Bogdan, PhD

Secretary: Lecturer Mariana Farcaş

Secretary: Lecturer Carmen Scorţe

Secretary: Assistant Lecturer Diana Balaciu, PhD

 

Section: Management and Marketing

Coordinator: Senior Lecturer Maria Madela Abrudan, PhD

Sub-section: Management

Coordinator: Prof. Elena Botezat, PhD

Secretaries: Assistant Lecturer Mădălina Costin

Assistant Lecturer Mirabela Matei

Sub-section: Marketing

Coordinator: Senior Lecturer Dorin Coita, PhD

Secretary: Lecturer Dinu Sasu, PhD,

Assistant Lecturer Teodora Tarcza, PhDs,

Sub-section: Economic Informatics

Coordinator: Senior Lecturer Naiana Ţarcă, PhD

Secretary: Lecturer Horia Demian, PhD

 

Please click here for the English version of this page

raul.mateoc@gmail.com si pt vlad: vicol@math.uhchicago.edu

One Response

  1. Conferinţa internaţională EINCO 2012, 25-26 mai 2012, la Oradea | Facultatea de Ştiinţe Economice
    Conferinţa internaţională EINCO 2012, 25-26 mai 2012, la Oradea | Facultatea de Ştiinţe Economice / 3-21-2012 / ·

    […] Manifestări științifice […]

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.