SOLICITARE ADEVERINȚĂ (Adeverințe, Copii acte de studiu):
SECRETARIAT – PROGRAMĂRI ONLINE
OFFICE 365:
Linkul de acces este uoradea.sharepoint.com Nume de utilizator:nume.prenume1prenume2 prenume3@student.uoradea.ro Parola: Student123456, unde 123456 reprezinta ultimele 6 cifre din CNP.
Studenţii care au refaceri de disciplină, dar nu au acces la respectiva/respectivele disciplină/discipline pe platforma e.uoradea.ro, pot solicita accesul prin trimiterea unui email la adresa ioan.ceghi@didactic.uoradea.ro (cu nume, nume.prenume@student.uoradea.ro, specializare, an, disciplina/e restanta/e) şi vom răspunde cât de repede posibil, de obicei în maxim 48 de ore. Numai studenţii care au completat si transmis Cererea de refacere disicplină si au achitat taxa vor avea acces la examen.
Building a credible NGO sector. Confidence in Romanian NGOs between performance and belief
Adrian Hatos, Tomina Saveanu
Cum se invata cetatenia activa in Romania? Rezultate de cercetare si recomandari de politici, Editura Universităţii din Oradea, 96 pg., ISBN 973-613-490-3
Anca Dodescu (coord.), Adrian Hatos (coord.), Nicoleta Chioncel
Anca Drugas, Tomina Sveanu, Roxana Titieni
Dodescu Anca, Hatos Adrian, The impact of the Romanian Public Institutions on Learning Active Citizenship and Governance, publicată în “Mass Media and the Good Governance Facing the Challenge of EU Enlargement”, editori: Fabienne Maron, Ioan Horga şi Renaud de La Brosse, International Institute of Administrative Sciences, Bruxelles, ISBN 973 – 613- 852 – 6, pp. 156 – 159, 2005;comunicată la International Conference “Mass Media and the Good Governance Facing the Challenge of EU Enlargement”, organizată de Centrul Internaţional de Cercetări Euroregionale al Universităţii din Oradea sub patronajul European Commission – Jean Monnet Project, Oradea, 30 iunie – 4 iulie, 2004;
Dodescu Anca, Drugaş Anca, Action Learning – an effective method for adult education, publicată în „Education and Training of Teachers in Adult Education”, editat de Institutul Sloven de Educaţie a Adulţilor, ISBN 3-933562-60-0, pp. 93 – 97, 2004,lucrarecomunicată la 8th Adult Education Colloquim, Ljubljana, Slovenia, octombrie 2004.
Dodescu Anca, Adrian Hatos, Educating for active citizenship and governance in Romania. An analysis of Romanian literature, publicată în Analele Universităţii din Oradea, Fascicula D.P.P.P.D., Editura Universităţii din Oradea, ISSN 1224-6239, ediţie bilingvă, Tom VII, pp. 417- 433, 2003;lucrare comunicată la International Scientific Conference “Education for all and for life”, organizată de D.P.P.P.D., Universitatea din Oradea, Oradea, 29-31 Mai, 2003.
Dodescu Anca, Adrian Hatos, Educating for active citizenship and governance in Romania. What do experts say?, publicată în Analele Universităţii din Oradea, Fascicula D.P.P.P.D., Editura Universităţii din Oradea, ISSN 1224-6239, Tom VII, ediţie bilingvă, pp. 404 – 416, 2003; lucrare comunicată la International Scientific Conference “Education for all and for life”, organizată de D.P.P.P.D., Universitatea din Oradea, Oradea, 29-31 Mai, 2003.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.