Workshop-uri de comunicare online la Oradea

Workshop-uri de comunicare online la Oradea

În perioada 14 octombrie – 30 noiembrie 2013 are loc a doua ediție a Workshop-urilor PRbeta, dedicate studenților și masteranzilor interesați. Workshop-urile se desfășoară în cinci dintre cele mai mari centre universitare ale țării (Cluj-Napoca, Oradea, Iași, Brașov și Timișoara) și oferă studenților participanți un pachet de training complet și posibilitatea de a urma un internship sau chiar de a obține un job în domeniul comunicării.

Destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studenţii din ani terminali, atât de la ciclul de licenţă, cât şi de la masterat. ”Studenții participanți au posibilitatea de a învăța comunicare online de la câțiva dintre cei mai buni specialiști în domeniu. De asemenea, în cadrul workshop-urilor pot experimenta diverse metode de lucru și sunt puși în ipostaza omului de comunicare dintr-o companie sau o agenție. Pentru a le oferi o imagine completă despre ce înseamnă acest domeniu de activitate, cei mai buni studenți din fiecare oraș primesc câte un internship la una dintre companiile locale. Un internship care poate deveni, mai apoi, un job”, detaliază Cristina Putan, co-fondator PRbeta.

„Trainerii care vor conduce sesiunile de workshop sunt specialişti în domeniu, cu ani de experienţă în spate, care sunt gata să înveţe practic studenţii cum să ducă la îndeplinire cerinţele unui job din online. Dintre profesori îi menţionăm pe: Ștefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Alexandru Negrea, Head of Facebook Department la Spada, Monica Jitariuc, Managing Director la The Practice, Victor Kapra, consultant în comunicare online, Alexandru Ciucă, Managing Partner la Superior Media, și Dragoș Alexa, consultant de marketing și strategii de comunicare”, menționează Oltea Zambori, co-fondator PRbeta.

Fiecare workshop, din cele cinci desfăşurate la nivel naţional, durează aproximativ o săptămână. Cursurile sunt zilnice, de câte patru ore și prezența este obligatorie la fiecare în parte. La workshop-uri participă, de asemenea, companiile care oferă internship-uri pentru o parte dintre studenți. Reprezentanții companiilor pot lua parte la fiecare workshop, pot alege să interacționeze direct cu studenții și le pot urmări evoluția pe parcursul săptămânii de pregătire.

Studenții și masteranzii care doresc să participe la workshop se pot înscrie pe site-ul PRbeta sau pot trimite un CV și o scrisoare de intenție la contact@prbeta.ro. Procesul de selecție include și un interviu telefonic cu fiecare student care se înscrie la workshop-uri. Studenții din Oradea au ca termen de înscriere data de 18 octombrie, înscrierile pentru alte orașe vor fi anunțate pe parcus.

Workshop-urile PRbeta sunt organizate de PRbeta, cu susținerea Romtelecom.

Parteneri ai evenimentului: Danone, Autonom Rent-a-Car, Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara și Facultatea de Științe ale Comunicării, din cadrul Universității ”Politehnica” din Timișoara.

Parteneri media: IQads, SMARK, PR-România, 24FUN, AIESEC, Cărturești, Facebrands.ro, studenție.ro, marketing20.ro, privesc.eu și Asociația Amvest.