Studenții economiști orădeni la CNSER 2017- o experiență de neuitat

Studenții economiști orădeni la CNSER 2017- o experiență de neuitat

Aflat la cea de-a doua ediție, Congresul Național al Studenților Economiști din România, a stârnit interes în rândul tinerilor din toate colțurile țării.
Desfășurat în perioada 7-9 aprilie, găzduit fiind de orașul Cluj-Napoca, acesta a adunat un număr impresionant de tineri, mai exact 120, uniți de aceeași dragoste pentru economie.
Delegația Oradiei a fost alcătuită din 7 studenți implicați și dornici de a dobândi noi cunoștințe și de a le îmbunătăți pe cele existente. De asemenea, o parte dintre aceștia fac parte din board-ul de conducere al Asociației Studenților Economiști din Oradea.
Tinerii și-au făcut datoria așa cum se cuvine și au reprezentat cu succes Oradea la Congresul Națioal, participând la dezbateri și având idei și opinii apreciate de ai lor colegi din țară. De asemenea, a fost și cea mai numeroasă delegație, semn că studenții noștri sunt pasionați și dorinici în a acumula noi experiențe.
Studenții care ne-au reprezentat sunt: Oana Meșter, specializarea Marketing, anul II; Vasile Chindriș, specializarea Afaceri Internaționale, anul I; Ionuț Boldan, vicepreședinte ASEO; Miruna Moza, vicepreședinte ASEO; Paula Lele, responsabil departament PR al ASEO; Gavril Puskas, project manager al ASEO; Gheorghe Șandor, secretar general ASEO.
Pentru un proces de selecție echitabil, transparent, relevant și complex, un proces care avea ca și criteriu principal de selecție profilul candidatului perfect, aplicanților, li s-au adresat întrebări cu privire la economia națională și părerea lor despre evoluția acesteia, dar și alte întrebări prin care le erau testate cunoștințele despre domeniul financiar, marketing sau management.
Sub egida: “Update the Economy!” , organizatorii au pregătit pentru participanți traininguri cu subiecte de actualitate, cu extindere spre viitor precum industria tehnologiei, un etalon al creșterii economice.
Pentru ziua de sâmbătă, primul seminar s-a intitulat “Trecut, prezent, viitor – Tehnologie în economie”, și a fost primit cu interes de tinerii participanți.
Cel de-al doilea punct pe listă a fost “ Impactul comunicării online asupra mediului de afaceri”. O temă care a prezentat mare interes în rândul tinerilor, mediul online la momentul actual fiind un factor esențial și deținând o pondere tot mai mare în ceea ce înseamnă succesul unei afaceri.
Următorul training a fost intitulat “Moneda virtuală” . În cadrul acestuia, studenților le-a fost expusă o alternativă la părțile bancare, imună inflației, nou apărută pe piață, fiind vorba despre bitcoin.
Organizații de pretutindeni sunt preocupate de securitatea cibernetică pentru a-și proteja bunurile importante. Se urmărește atât protejarea brandului și a proprietății intelectuale, cât și a datelor personale ale consumatorilor, astfel s-a atins și al treilea subiect pe listă, “Securitatea datelor”.
Studenții s-au arătat încântați de această experiență, considerând că au petrecut la Cluj un weekend în care ei au fructificat la maxim noile experiențe, informații utile și în același timp și-au legat o multitudine de prietenii cu cei mai buni studenți economiști din țară, pe viitor având posibilitatea să transforme și să valorifice aceste legaturi în relații prolifice de afaceri.
“Mi-a făcut o deosebită plăcere să particip la acest congres. Pentru mine, a fost o adevărată experiență. Am cunoscut oameni noi, plini de pasiune în ceea ce desfășoară, am învățat cum să îmi protejez datele în mediul virtual, iar discuția despre moneda virtuală mi-a stârnit foarte tare interesul. Sunt încântată de ceea ce am descoperit în Cluj și în mod cert îl voi vizita și anul viitor” această opinie ne-a fost împărtășită de Paula Lele.
În final, această experiență conferă tuturor participanților o oportunitate de dezvoltare personală, stimulând creativitatea, împartășirea cunoștințelor și a propriilor opinii cu alte persoane din același domeniu. Activitățile din această sferă, invită de fiecara dată studenții, să iasă din zona lor de confort și să atingă extraordinarul și fantasticul din experiențele de acest gen.
Motto-ul ASEO „Împreună spre performanță!” vă îndeamnă spre astfel de oportunități și vă îndeamnă să ieșiți în permanență din zona voastră de confort! Fii creativ, fii om de acțiune!